Friday 25 October 2013

Keluarkan Wang Anda Daripada BANK! . .



MrLVtrade - Keluarkan Wang Anda Daripada Bank! Individu dan wang awam pembayar cukai tidak selamat di bank-bank besar. Video ini akan menunjukkan mengapa dan bagaimana kerajaan merancang untuk merampas wang pendeposit apabila krisis melanda seterusnya untuk naikkan bank-bank besar. Dokumen-dokumen kerajaan sebenar menggariskan rancangan rampasan akan ditonjolkan.

Rancangan untuk merampas dana pendeposit ini telah dibangunkan, mereka telah meluluskan, dan mereka sedang menunggu krisis yang akan datang.

Take Your Money Out of the Bank!

Individual and public taxpayer money is not safe in the big banks. This video will show why and how the government plans to confiscate depositor money when (not if) the next crisis hits in order to prop up the big banks. The actual government documents outlining the confiscation plans will be highlighted.

The plans for this confiscation of depositor funds have been developed, they have been approved, and they are awaiting the next crisis.


Peranan Kerajaan Saudi, Zionis dan Dajjal 
Dalam Huru Hara di Mesir . . .

**Warkah dari Syeikh Imran Hosein**

Assalaamu 'alaikum!

Kajian saya di dalam Ilmu Akhir ZAMAN membolehkan saya memahami tentang tindakan berani dan terburu-buru (seakan cuai) Kerajaan SAUDI yang mengenepikan pihak Ikhwan Al-Muslimoon sebaliknya memberikan sokongan penuh kepada pihak Tentera Mesir.

Penjelasan saya ialah, ZAMAN Pax Americana sekarang sedang berakhir, dimana pihak Washington telah diperkecil-kecilkan dengan menerima tamparan hebat dari Kerajaan Saudi yang telah membantah arahan mereka secara terang2an yang dilakukan secara terancang, lantas meletakkan Kerajaan Amerika Syarikat di dalam dilemma yang amat mengejutkan. (kebingungan, terpinga2 tentang tindakan SAUDI)

Hakikat dari peristiwa ini menunjukkan (secara nyata dan terang) bahawa Kerajaan SAUDI bukanlah lagi 'budah suruhan' yang selama ini patuh pada tuannya; Amerika. Bahkan ianya jauh lebih daripada itu.

Hakikatnya, Rejim SAUDI sedang berkhidmat untuk sang Dajjal yang sedang memasuki Peringkat Fasa yang Ke-III di mana satu hari seperti seminggu dan ZAMAN Pax Judaica (ZIONIS) sekarang akan cuba menggantikan ZAMAN Pax Americana (sebagai kuasa, pemerintah DUNIA). Dan Arab SAUDI sedang memainkan peranan yang aktif (dan terlibat secara langsung) dalam memastikan hasrat 'peralihan kuasa' ini tercapai.

Inilah sebenarnya hakikat "Tanduk Syaitan dari Najd".

Salam Kasih,

INH


Monsanto tidak mahu Anda untuk Lihat Ini . . .

MrLVtrade - Memboikot semua PERBADANAN Monsanto! Ini adalah senarai yang keji dan jahat syarikat-syarikat yang menggunakan produk Monsanto. Boikot semua mereka ini selama-lamanya dan memberitahu SEMUA Orang anda yang kenal untuk berhenti membeli produk mereka! Mari kita lap raksasa mengerikan dari muka bumi ini!

Senarai Komprehensif Daripada Produk GMO:

Atau, anda hanya makan toksik percuma Wholefoods. Membeli produk anda daripada pembekal-pembekal tempatan dan pasar tani. Dapatkan untuk mengetahui apa sebenarnya yang anda akan buat dalam badan anda. Ia lebih sihat dan menjimatkan wang!

Monsanto Does NOT Want You to See This . . .

MONSANTO CORPORATIONS BOYCOTT ALL! This is a list of the VILE and EVIL corporations that use Monsanto products. BOYCOTT all of them forever and tell EVERYONE you know to stop buying their products! Let's wipe these hideous monsters off the face of the earth!

Comprehensive List Of GMO Product:

Or, you can just eat toxic free wholefoods. Buy your produce from local suppliers and farmers markets. Get to know what exactly you are putting into your body. It's much healthier and saves money!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...