Saturday 10 August 2013

Palestin menikmati hiburan tunggangan di taman hiburan semasa Eid Al 'Fitr, yang menandakan berakhirnya bulan Ramadan yang mulia . . .

TOP NEWS Photos: Palestin menikmati hiburan tunggangan di taman hiburan semasa Eid Al 'Fitr, yang menandakan berakhirnya bulan Ramadan yang mulia, di Tebing Barat bandar Jenin 9 Ogos 2013. Gambar diambil pada 9 Ogos 2013. REUTERS/Mohamad Torokman (WEST BANK - RELIGION TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan memegang banner semasa perhimpunan menyokong pencari suaka di pusat bandar Sydney 10 Ogos 2013. Sejak kembali ke pejabat pada 27 Jun, Perdana Menteri Australia Kevin Rudd telah mengumumkan langkah-langkah Australia yang paling sukar untuk menghalang pemohon suaka, berkata sesiapa sahaja yang tiba dengan bot akan dihantar sama ada Papua New Guinea atau Nauru di Pasifik untuk pemprosesan dan penempatan semula. REUTERS/Daniel Munoz (AUSTRALIA - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY CIVIL UNREST SOCIETY IMMIGRATION - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Orang berjalan kaki di sepanjang jalan di hadapan Rock wilayah British Gibraltar (belakang), sebuah tanjung batu kapur monolitik, sebelah sempadan di La Linea de la Concepcion, selatan Sepanyol 9 Ogos 2013. Perdana Menteri Sepanyol Mariano Rajoy berkata pada hari Jumaat, beliau berharap untuk berdialog dengan Britain tidak lama lagi mengenai Gibraltar, tetapi menambah bahawa sehingga rundingan berlaku kerajaan akan terus mempertimbangkan langkah-langkah unilateral untuk mempertahankan kepentingan Sepanyol. REUTERS/Jon Nazca (SPAIN - SOCIETY ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Lelaki, yang memakai pakaian rakyat, menaiki kuda semasa Eid al-Fitr, yang menandakan berakhirnya bulan Ramadan yang mulia, di Benghazi, 9 Ogos 2013. REUTERS/Esam Omran Al-Fetori (LIBYA - RELIGION SOCIETY ANIMALS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pejuang Free Syrian Army memegang senjata mereka kerana mereka bergambar di Jobar, Damsyik 8 Ogos 2013. Gambar diambil 8 Ogos 2013 REUTERS/Mohamed Abdullah (SYRIA - CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...